kucke-li-lo

Alla inlägg den 1 februari 2012

NU!

Av Li-Lo - 1 februari 2012 10:09

Har min kära kollega på ett högtidligt sätt i en synnerligen officiell lokal dragit vinnaren i min TÄVLING!

Hade jag haft möjlighet hade jag tagit med mig er allihopa och myst tillsammans med er.

Fast det är ju faktiskt en idé?


Att ni andra som varitmed och tävlat kommer till det ställe dit vi går efteråt.

OM nu vinnaren vill gå med mej ut och äta, det har jag inte hunnit fråga henne ännu.


Läs nu Mikaelas kommentar, så ser ni att det tycker hon!!!! Både att vi ska äta  och att ALLA ska komma   

Så ja, nu har jag dragit ut på det tillräckligt länge   !


                        Vinnaren är:   Tadaaaa     




                            MIKAELA!!!!!!!   




             Stort varmt GRATTIS!


  


            Till er andra säger jag, oj, va synd.....



                               Pussen då    

                             och

                           GRATTIS til mig, som fyller år, Hurra för mig !   







Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards