kucke-li-lo

Direktlänk till inlägg 16 december 2011

Fattar inte

Av Li-Lo - 16 december 2011 13:52



Jag gör verkligen inte det.

Ju mer jag tänker på det desto obegripligare blir det.



Ni kanske säger, jaa, men LiLo hon är väl inte den vassaste kniven i lådan, så det är väl inte så konstigt?

Faktum är att jag i alla fall vid två tillfällen har mätt min IQ och passerat gränsen för ”Välkommen till Mensa”.


Ändå… så kan jag inte på något enda sätt ta in och bearbeta att det för vissa personer är provocerande, rent av vidrigt..


Hur i all världen kan någon reta upp sig på detta?

 





Min Kära    Make och jag.



Jag tycker vi är rätt gulliga!



                                            Trevlig helg

                                               och

                                            Pussen
då   !


 
 
Ingen bild

pethra

16 december 2011 15:36

Tycker ni är fina,trodde det var hur man är som människa som var viktigt å inte vilken färg som är på utsidan Kram

Li-Lo

16 december 2011 15:54

Pethra, fortsätt att tro det, för det är sanningen och inget annat än!
Kramkram

 
habanero

habanero

16 december 2011 15:39

Ren och skär avundsjuka!! Ni är hur söta som helst <3
Kramelikram

http://www.habanero.bloggplatsen.se

Li-Lo

16 december 2011 15:53

Jaa, det är så klart det är!
Kramkram

 
Anna

Anna

16 december 2011 16:56

Tänk bara vilket litet, fattigt och ensamt liv de som blir provocerade har,
Nästan så jag tycker synd om dem - eller inte...

Löve on <3.
Kramen.

http://annalandin.bloggplatsen.se

Li-Lo

17 december 2011 13:21

Det värsta är ju, att de inte är ensamma, det finns ju många som blir det!
Synd om dem är det inte, men det är synd att de väljer att vara så in i helvete trångsynta..

Kramkram

 
Ama de casa

Ama de casa

16 december 2011 17:55

Håller med dig. Helt obegripligt! Ni är jättejättefina :-)

http://amacasa.wordpress.com

Li-Lo

17 december 2011 13:20

Ja, det är det, jag har funderat på det så många gånger och mycket. Ändå kan jag inte ens fatta minsta lilla smul...

Tack!

 
Gun

Gun

16 december 2011 18:43

Håller med dig, det är helt obegripligt! Ni är ursöta.:) Vilken snygging till karl du har! :)

http://horni.blogg.se

Li-Lo

17 december 2011 13:18

När jag läst kommentarer som Tonårsmorsa fått, så kan jag inte göra annat än förundras...
Visst är han!

 
Moma

Moma

16 december 2011 19:21

Ni är jättefina!! Sedan finns det de som retar upp sig på det mesta, synd för dem liksom!

http://www.momaskitchen.se

Li-Lo

17 december 2011 13:17

Dom är det synd om...

Kram hoppas flytten går bra, kram

 
Ingen bild

Mikaela

16 december 2011 20:19

Visst är ni gulliga men det viktigaste är ju att ni är gulliga mot varandra.
Önskar er en skön helg. Kram

Li-Lo

17 december 2011 13:17

Vi försöker att vara det...
Trevlig helg du också Kram

 
Ama de casa

Ama de casa

17 december 2011 17:51

Gun är en riktig copycat som snodde min kommentar nästan rakt av!
:-D

http://amacasa.wordpress.com

Li-Lo

18 december 2011 10:16

: )
men det kunde hon inte veta, eftersom jag måste godkänna dem innan de syns...

 
Hanna

Hanna

18 december 2011 18:35

Vadå, tycker folk att det är fel att ni är tillsammans? Det var det löjligaste! Ni ser ju jättesöta ut tillsammans :) Förstår inte att vissa människor. Usch.
Kramar

http://hannastankar.bloggplatsen.se

Li-Lo

18 december 2011 19:28

Som tur är, ingen som jag känner. Men jag tänker ibland på att det faktiskt finns människor som VERKLIGEN har problem med att det överhuvudtaget finns svarta i "vårt" land, "vår" del av världen...
Det är märkligt att man kan ägna sitt liv åt att hata människor med en annan färg på den yttersta huden.
Tack för att du tycker vi är söta!

Kramkram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Li-Lo - 18 oktober 2019 10:47


    Undrar hur många gånger jag har hört det under mina nästan 20 år på den här arbetsplatsen? Och troligen alla andra som arbetar i offentlig förvaltning.   Vanligtvis betyder det att personen i fråga anser att jag ska göra precis som den ...

Av Li-Lo - 28 mars 2019 16:17

    Nu har det varit rättegång och domen kom häromdagen. Det var min första erfarenhet av rättssystemet. En utmattande, krävande och lång sådan. Alltså, egentligen var det ju bara tre och en halv timme, men den tiden sög musten ur mig, på så må...

Av Li-Lo - 18 februari 2019 10:37

Jag behöver det, och varje enda liten gnutta av att någon annan kan känna igen sigoch kanske kan leda till att de tar klivet är så mycket värd, så mycket! Allt handlade om att till varje pris stanna kvar i Bubblan.   Den Bubbla vi hade från bö...

Av Li-Lo - 7 januari 2019 14:01

  Varför kastade du inte ut honom första gången?   Jag inser det är helt obegripligt för många vad som händer i ett förhållande med en man som misshandlar psykiskt och fysiskt. Det är något jag verkligen förstår, för hur skulle man kunna fatta?...

Av Li-Lo - 12 maj 2017 08:22

Små saker händer.     Det börjar ta sig på balkongen, även om de senaste dagarna inte precis inbjudit till långa sittningar. Annat var det förra helgen, då kunde jag sätta mig och avnjuta     en dansk vän. Vi trivs bra ihop, lagom mjuka...

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards