kucke-li-lo

Direktlänk till inlägg 22 november 2011

Har någon sett den?

Av Li-Lo - 22 november 2011 21:12

Jag har visst tappat bort den helt och hållet. Märkte inte när jag gjorde det och har inte haft tid att leta heller.

Jag har tappat den förr och fått tillbaks den och hoppas att det blir så den här gången också.


Men tills jag hittar skrivlusten igen får ni läsa andra bloggar, det finns ju ett par att välja på  !



Tills jag fått tid och lust att leta reda på den, så är det ju så att min glädje över att ni finns, goa läsare inte minskat alls, ni är alla underbara var och en av er på precis era egna sätt!


             Love and Peace till er alla      så här skulle jag vilja dansa runt med dej och dej och dej och...... 


                                       Pussen då   !



 
 
Ama de casa

Ama de casa

23 november 2011 10:03

Har du kollat bakom spisen? Där brukar min ramla ner...
:-D

http://amacasa.wordpress.com

Li-Lo

23 november 2011 13:32

Huu! Bakom spisen!!!

Nänänä, där törs jag icke leta, för där är jag säker på att hitta nåt, sällan nåt jag vill se, känna eller uppleva dock : )

 
Gun

Gun

23 november 2011 11:02

Verkar vara många tappade skrivlustar på vift nu, men hoppas de alla hittar tillbaka.

http://horni.blogg.se

Li-Lo

23 november 2011 13:30

jag tror jag redan har hittat lite grann...

 
Jose

Jose

23 november 2011 11:37

Hej,

Jag har ett förslag för http://kucke-li-lo.bloggplatsen.se

Hur kommer jag i kontakt med dig?

Tack på förhand för svar.

http://www.mathem.se/matkassar

Li-Lo

24 november 2011 07:13

du kan nå mig på min mail bernodotter@hotmail.se

Spännande : )

 
Ingen bild

Barbro

23 november 2011 13:31

Ops tappade sugar finns det gott om men rätt som det är så finns dom där igen :) :) hare tills vidare o kram :)

Li-Lo

23 november 2011 13:43

Jag har redan skymtat den!
Kram

 
Hanna

Hanna

23 november 2011 15:49

Min brukar inte ramla ner bakom spisen som Amas, utan jag brukar lägga den på märkliga ställen bara. Ibland i fotändan av sängen, ibland under tvn, någon gång bland mina pennor - vilket faktiskt inte är helt ologiskt om jag tänker efter...
Gulligt inlägg.
Ha det bra :)

http://hannastankar.bloggplatsen.se

Li-Lo

23 november 2011 15:52

Nu tror jag att jag har hittat den, på en hälsokontroll av alla ställen!

Ha det gott1

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Li-Lo - 18 oktober 2019 10:47


    Undrar hur många gånger jag har hört det under mina nästan 20 år på den här arbetsplatsen? Och troligen alla andra som arbetar i offentlig förvaltning.   Vanligtvis betyder det att personen i fråga anser att jag ska göra precis som den ...

Av Li-Lo - 28 mars 2019 16:17

    Nu har det varit rättegång och domen kom häromdagen. Det var min första erfarenhet av rättssystemet. En utmattande, krävande och lång sådan. Alltså, egentligen var det ju bara tre och en halv timme, men den tiden sög musten ur mig, på så må...

Av Li-Lo - 18 februari 2019 10:37

Jag behöver det, och varje enda liten gnutta av att någon annan kan känna igen sigoch kanske kan leda till att de tar klivet är så mycket värd, så mycket! Allt handlade om att till varje pris stanna kvar i Bubblan.   Den Bubbla vi hade från bö...

Av Li-Lo - 7 januari 2019 14:01

  Varför kastade du inte ut honom första gången?   Jag inser det är helt obegripligt för många vad som händer i ett förhållande med en man som misshandlar psykiskt och fysiskt. Det är något jag verkligen förstår, för hur skulle man kunna fatta?...

Av Li-Lo - 12 maj 2017 08:22

Små saker händer.     Det börjar ta sig på balkongen, även om de senaste dagarna inte precis inbjudit till långa sittningar. Annat var det förra helgen, då kunde jag sätta mig och avnjuta     en dansk vän. Vi trivs bra ihop, lagom mjuka...

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards