kucke-li-lo

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Li-Lo - 4 november 2011 16:30



Jag må vara dum som ett spån, men jag har lite svårt att inse vad jag tjänat på till exempel det här:


Min vårdcentral (med världens bästa doktor M) är privat, fast det finns ju inget alternativ där vi bor.

Konkurrens?

För några år sedan träffade jag en läkare på en annan vårdcentral som tittade på mina fötter. Den var inte privatiserad.

                                  


Då betalade jag avgiften, han tittade på dem och skickade mig på röntgen. Det kostade inget extra eftersom jag redan betalt när jag kom dit.

Vid ett senare tillfälle ville jag ha den röntgenbilden. Inga problem, den skickades till mig helt gratis.


Den här gången, remitterade min privatiserade vårdcentral mig till en privatiserad röntgenmottagning.

Där fick jag betala 200 spänn för att bli röntgad.


När jag sen ringde dit och ville ha kopior på bilderna, får jag veta att jag måste betala 200 spänn till för att få dem.


                 Har jag VERKLIGEN TJÄNAT på det här? Jag är faktiskt skeptisk   


 


                                              Pussen då        !






Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards