kucke-li-lo

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Li-Lo - 4 oktober 2011 20:17



Jag började med att skicka iväg mannen på Hammarbymatch. 

La mig ensam i sängen, med en god bok och ett gott svenskt höstäpple för att slappna av lite.


Mös i ensamhet en stund, samlade kraft och njöt lite i förväg av vad som komma skulle.  Förberedde mig lite, genom att plocka fram de grejer jag behövde.  


Sen ringde det på dörren och äntligen stod han där, mannen

Han sträckte ut armarna mot mig, med ett varmt leende på läpparna.

Äntligen fick jag hålla i kroppen jag väntat flera veckor på!





 




I köket hade jag förberett som sagt, allt var klart för en helkväll av varm och svettig närkontakt.

 


Ja, jäklar vad jag fick ta i! Ett lamm på 16,5 kilo att tampas med.

Sonen kom hem, fotade, stängde in sig i sitt rum, påstod att det luktade.  La ut den här bilden på Facebook med texten : "Don’t fuck with B… family!"

 


Herre min je, vad jag jobbade.

Jag har gjort det förr men aldrig helt själv, och kanske med bättre verktyg.

Jag sågade med min slöa bågfil .

Jag högg med min nyköpta köttyxa.

Jag skar med knivar.

Jag slipade knivar och skar med dem igen.

Om en utbildad styckmästare skulle se mitt resultat, skulle hon troligen slita sitt hår    men jag är nöjd.

Och tro det eller ej, jag tyckte faktiskt att det var riktigt roligt.   

Ett yttepyttelitet skärsår och med en kropp som var mer utmattad än efter ett par tre styrketräningspass. Tre timmars slit och en frys full med härligt kött.

En riktigt mysig afton, på min ära!


                             Pussen då   !


Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards