kucke-li-lo

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Li-Lo - 7 september 2011 14:18


Den där Nya Li Lo, när får vi veta mer om henne egentligen?


Jag förstår så väl att det ivrigt undras i stugorna runt om i vårt avlånga land  

(samt förstås i Spanien, där jag i alla fall har en trogen läsare/kommentator!)


Sååå

 

Stavar har vi gått med tvenne gånger


ungefär en timme varje gång.

Dock med uppehåll för dopp   av Li Lo på tio - femton minuter. Jippie!!!!

Jag har sovit som en stock efter dessa gånger, för det är ju inte bara travande, det är en massa friskluft också där i skogen. Ja, jag har fått lite, lite träningsvärk!


Fotkvinnan har jag träffat.


Egentligen vet jag inte om jag fick veta något nytt.

Lite tips och råd och ”gör nya sulor och köp jättedyra skor”?

Att rulla en tennisboll under foten när jag tittar på TV är säkert nyttigt, gör i alla fall skitont!  

Hon tyckte inte att jag ska ge upp och jag fick åtminstone beröm för mina fräsiga skor!


Salvan

 

Jag har varit lydig och inte smort ”både här och där” utan hållit mig till den lilla fläcken som doktorn sa.  

Alla hemska symptom på ”Du är en gammal värdelös kärring som inte ens kan få barn längre”-plågan är väl inte borta, men jag anar en ljusning där bort i fjärran.


Rökningen har jag inte ägnat mig åt sedan i söndags kväll.


Denna gång har jag köpt nikotinspray, och suger lite på tabletter däremellan. Ännu känns det inte ett dugg svårt, jag har hopp och vilja därtill.


Styrketräningen……..Joo, jaa, just de ja


Vi skulle sätta fart i morron, min arbetskamrat och jag. Men så gick hon hem nyss med feber!

Jag vet att jag kan gå själv, men… Äh, ah, neeee, det känns inge kul, i alla fall inte innan jag kommit igång. Av någon anledning tycker jag det är mindre pinsamt att ställa om maskinerna till minsta möjliga motstånd om jag inte är ensam.



Med andra ord, ni får vänta.


Fast å andra sidan, Rom byggdes inte på en dag och då var det ändå ett nybygge!   

Här gäller det ju en varsam renovering av ett ytterst känsligt objekt.

Kanske inte till ursprungligt skick, men dock till en trivsam mysighetsnivå, ett avskalat yttre (typ ett eller två lager späck, grådaskig hy, svettblöt hud) och nya praktiska detaljer (ork, nyvaknad lust och klar blick).



Ge inte upp

 

för det tänker inte jag!


                                           Pussen då   !



Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards