kucke-li-lo

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Li-Lo - 6 juli 2011 22:44

två gånger idag  !


Cyklade ner i förmiddags och tog två små simturer, med lite solande emellan.

 


På kvällskvisten gick jag till samma sjö, med Moma.



Trevligt att hon ville följa med och ta en liten Campari på balkongen sen!

För övrigt är det rent  förtal, det hon skriver här, i princip i alla fall.   

Det smakade nästan som det här

  som jag drack i stan förra veckan. Inte förrän jag köpt den läste jag ettiketten, men vågade dricka ändå. Det låter verkligen inget vidare, det som står med vitt?


                      Kvällspussen då   !

Av Li-Lo - 6 juli 2011 10:13

Jag vet att ni inte kan bärga er innan ni får se den nya frillan!

Så jag stängde in mig i badrummet igår (annars skulle de två  männen i mitt hushåll retat ihjäl mig) och fotade den.


Jag tycker det är lite Twiggy över det hela, så man kan ju kanske tycka det är lite synd att han inte ordnade till kroppen enligt samma modell? I alla fall lite?


   


Lite väl rultig är jag allt, men att säga som min kära manliga kollega, att jag är TRIND, det är väl ändå att överdriva.


Det får i alla fall mig att tänka på en fetblank prinskorv i en stekpanna, lätt sprucken med blanka fettpärlor som tränger sig ur den bruna ytan.


Jag är ju inte brun!


                                Pussen då   !

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards