kucke-li-lo

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Li-Lo - 5 juli 2011 22:55



har jag passat på att göra även idag.


Man säger ju: jag ska gå och klippa mej. Men det är ju faktiskt inte så det fungerar, eller?


I alla fall inte hemma i min förort.
Här sitter vi still, går inte omkring hos frisören.

Inte klipper vi oss heller, det gör han eller hon.

Så! Jag har varit hos frisören och låtit honom klippa mitt hår!

Det kan man med andra ord inte kalla för att  göra något eller hur?

Sen har jag lagat lite mat, handlat lite, läst lite, slöat lite, babblat lite och cyklat en sväng i sakta mak.

För jag har ju semester
För övrigt blev frisyren, betydligt kortare, en mer badanpassad variant kan man säga,


Joo, jag har tittat lite på hur chilin och tomaterna växer ockå, så nu är det dags att krypa ner i sängen och vila   ska bara göra lite, lite mer ingenting först!


                        Pussen då   !

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards