kucke-li-lo

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Li-Lo - 23 juni 2011 19:05

kommer jag nog inte att befinna mig i.


Mina knän klarar inget skuttande alls längre   ! Fast jag är faktiskt inte lessen alls, det finns massa annat att vara glad över  .


Tre lediga dagar

Troligen inte ösregn

Sällskap med personer jag tycker om, på en plats jag älskar att vara. (Lisö i Stockholms södra skärgård)

God mat, massor av mat och godsaker därtill

Kanske  


Jag har även vunnit en bok i en tävling hos Tonårsmorsa som kom till mig igår i en fin blommig postpåse, tack!


Sen är det TRE små dagar kvar att jobba innan jag går på semester, jag längtar och längtar!


Trevlig, härlig, vilsam, glad, galen, yster midsommar på er alla!


Vem vet, kanske några av er firar den så här:

                                             ?


Pussen då  

och glöm nu inte att det är en hednisk härlig helg, den är till för att njuuuuutas av!





(bilden har jag googlat fram)

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards