kucke-li-lo

Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Li-Lo - 28 maj 2011 15:41

Men vem har svaren på saker jag inte förstår?


Vad det gäller damkläder:

När slutar en top vara top och blir en tunika?

När blir tunikan en klänning?

Och vad hände med tröja?


En annan sak jag inte fattar är när någon säger:



-Jag har ingen aptit!


Finns helt enkelt inte i min värld.

Eller joo, jag var faktiskt inte hungrig sista dagen i Gambia, då fick jag inte ner någon mat alls!


Men annars?


Magsjuk, är jag peppar, peppar ta i trä nästan aldrig, men OM...Då lider jag lika mycket av att inte kunna äta, som av själva symptomen.

Migrän, det har jag ibland, då är saltlakrits och chips och annat salt något jag är jättesugen på.

Sjösjuk blir jag, men det är samma då, sugen på salt och gärna flottigt.


Men annars förstår jag nästan allting, faktiskt!   


Pussen då  

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards