kucke-li-lo

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Li-Lo - 5 maj 2011 21:20

Inte något som händer alltför ofta.

Det finns väl fler orsaker till det. Jag har lite svårt att sitta still så länge, är ganska rastlös av naturen.

Tycker sällan att det känns som om det vore värt pengarna.

Föredrar böcker, för dom kan jag ju sluta läsa om jag inte gillar dem, men är för snål för att gå ifrån en bioföreställning jag betalt för.


Men i kväll var inget av detta något som helst problem.

Filmen Benda Bilili hoppas jag att alla som kan ska se.


Den verkar redan finnas till salu, men jag vet inte om den finns här ännu.

Läs mer här


Jag tänker inte säga mer än att den berör, värmer och ger perspektiv på tillvaron på ett mycket varmt och lågmält sätt, samtidigt som den sprudlar av underbar musik och fantastiska människor, fulla av klokhet och liv!


Vi må ha Fas 3, elaka chefer, snö i maj och annat vi retar oss på,

dock behöver barn i vårt land inte försvara sin sov-kartongbit när en berusad vuxen försöker stjäla den!


Se den, hyr den, köp den!


Pussen då  !



Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards