kucke-li-lo

Direktlänk till inlägg 3 maj 2011

Det funkade!

Av Li-Lo - 3 maj 2011 16:27

Alla varma ord, hållna tummar och vänlig omtanke.


Jag tjatade till mig tid redan idag och det behövdes några fler bilder samt lite ultraljudskontroll innan jag fick ett "Friskbrev" i handen och nu skulle jag vilja träffa er alla som brytt er om mig och bara



                                 Tokdansa av glädje!    


Men det får bli en annan gång?


Nu ska Mambosonen bjuda på hämtmat från "Same, same but different" som vårt lilla asiatiska ställe heter, gullunge   

(enda vilkoret att jag går ut i ruksvädret och hämtar den  )


Kram och Puss    löööv you all   



 
 
Ingen bild

Sari

3 maj 2011 16:52

Härligt härligt, nu släpper jag taget om mina nu blåa tummar
Puss % Kram

Li-Lo

3 maj 2011 17:00

Så ja nu kan du göra lite nytta äntligen! Tack, kram puss

 
Ingen bild

Jeanette

3 maj 2011 16:59

Åh,jippie vad skönt:) Oj vad många tankar man hinner gå igenom innan man blir lugnad med ett bra besked. Vilken lättnad det måste vara för dig och de dina nu, GRATTIS!!

Li-Lo

3 maj 2011 17:01

jupp, nu e man glad som en liten lärk i skyn : )
Tack, kram

 
Ama de casa

Ama de casa

3 maj 2011 17:05

Men vad skönt att höra! Då släpper jag loss tummarna och resten av fingrarna då. Skönt det med - för jag börjar få skavsår på näsan :-D

http://amacasa.wordpress.com

Li-Lo

3 maj 2011 17:07

Släpp dom och ha en underbar kväll, stort tack och hoppas näsan klarat sej : )

 
Ingen bild

susanne

3 maj 2011 17:29

Vilket glädjande besked!
Vi gör som pingvinerna -dansar- häääärliiiigt!!
Kramis

Li-Lo

3 maj 2011 18:34

Dansa kan jag inte just nu, med magen full av mat, men sen!

 
britta

britta

3 maj 2011 17:30

Härligt. Efter en sån här "pärs" brukar jag njuta extra av livet. Hoppas att du också tar dig tid att göra det. Jag är glad för din skull. Kram

http://brittasblogg.wordpress.com

Li-Lo

3 maj 2011 18:33

Njuter och njuter, även om det inte är det lättaste med det väder som erbjuds, tur att det finns andra trevliga saker i livet, tack för varma tankar, kram

 
Ingen bild

Mikaela

3 maj 2011 19:00

Å vad glad jag är, för din skull och alltihopa<3

Li-Lo

3 maj 2011 20:06

Tack snälla för medkänsla och omtanke, jag är också så glad! : )

 
Renee

Renee

4 maj 2011 09:22

Hurra att det gick bra. Tur att du har så många som hjälpte dig genom att hålla tummarna.

http://www.reneemari.blogg.se

Li-Lo

4 maj 2011 12:40

Jag hurrar också och tackar alla tumhållare av hela mitt hjärta :)

 
habanero

habanero

4 maj 2011 13:02

Vilken lättnad, vad skönt!
Sympatidansar med dig :D
Kram

http://www.habanero.bloggplatsen.se

Li-Lo

4 maj 2011 13:23

Tack för all medkänsla, omtanke och härlig dans! Kram

 
Gun

Gun

5 maj 2011 22:25

Åh vad skönt!!! Bra att du inte väntade, nu kan du, och vi andra, slappna av.:)

http://horni.blogg.se

Li-Lo

6 maj 2011 07:41

Tack, tack Det var en underbar känsla att slippa den oron, kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Li-Lo - 18 oktober 2019 10:47


    Undrar hur många gånger jag har hört det under mina nästan 20 år på den här arbetsplatsen? Och troligen alla andra som arbetar i offentlig förvaltning.   Vanligtvis betyder det att personen i fråga anser att jag ska göra precis som den ...

Av Li-Lo - 28 mars 2019 16:17

    Nu har det varit rättegång och domen kom häromdagen. Det var min första erfarenhet av rättssystemet. En utmattande, krävande och lång sådan. Alltså, egentligen var det ju bara tre och en halv timme, men den tiden sög musten ur mig, på så må...

Av Li-Lo - 18 februari 2019 10:37

Jag behöver det, och varje enda liten gnutta av att någon annan kan känna igen sigoch kanske kan leda till att de tar klivet är så mycket värd, så mycket! Allt handlade om att till varje pris stanna kvar i Bubblan.   Den Bubbla vi hade från bö...

Av Li-Lo - 7 januari 2019 14:01

  Varför kastade du inte ut honom första gången?   Jag inser det är helt obegripligt för många vad som händer i ett förhållande med en man som misshandlar psykiskt och fysiskt. Det är något jag verkligen förstår, för hur skulle man kunna fatta?...

Av Li-Lo - 12 maj 2017 08:22

Små saker händer.     Det börjar ta sig på balkongen, även om de senaste dagarna inte precis inbjudit till långa sittningar. Annat var det förra helgen, då kunde jag sätta mig och avnjuta     en dansk vän. Vi trivs bra ihop, lagom mjuka...

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards