kucke-li-lo

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Li-Lo - 3 maj 2011 20:52

av choklad blir man glad!

God och glad skall människan vara och då kan man ju tillexempel köpa lite supergod choklad av Jeanette i Bergsjö!


Jag har varit lycklig nog att få en liten ask av henne en gång, så jag vet att den är underbart gooood samt att man blir glad och lycklig av den därtill.


Dessutom är Jeanette en kvinna jag tycker om, kände mig välkommen och omhändertagen så fort jag klev in i den varma familjens kök  !

Dom är gulliga allihop!

Lägger upp den i mitt länkskafferi, så ni kommer ihåg var ni ska köpa era godsaker från och med nu!


Pussen då   !



Av Li-Lo - 3 maj 2011 16:27

Alla varma ord, hållna tummar och vänlig omtanke.


Jag tjatade till mig tid redan idag och det behövdes några fler bilder samt lite ultraljudskontroll innan jag fick ett "Friskbrev" i handen och nu skulle jag vilja träffa er alla som brytt er om mig och bara



                                 Tokdansa av glädje!    


Men det får bli en annan gång?


Nu ska Mambosonen bjuda på hämtmat från "Same, same but different" som vårt lilla asiatiska ställe heter, gullunge   

(enda vilkoret att jag går ut i ruksvädret och hämtar den  )


Kram och Puss    löööv you all   



Av Li-Lo - 3 maj 2011 10:11

i alla fall ibland.

Jag är inte bra på att vänta allmänt.

Att vänta på ett besked huruvida jag möjligen har något som måste åtgärdas i min kropp kändes som jag inte skulle klara av att göra alls.


Alltså ringde jag igår och med det samma i morse och baske mig om jag inte har fått en återbudstid idag efter lunch   !


Bra att jag redan talat om för chefen att jag tänkte släppa allt och gå om jag skulle få en tid.


Så nu kära    läsare och vänner : Håll tummarna, snälla!


Pussen då   !

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards