kucke-li-lo

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Li-Lo - 24 april 2011 22:16

det har jag varit, förutom att vi kämpade oss igenom en städning (utan att bli griniga på varann!!!) så har jag verkligen inte gjort någonting.

Det är väl det man ska göra när man är ledig?

Balkongen och sängen har vilat mig på i omgångar, cykeln har jag provat en liten stund.


Lagat min mat i liksom omgångar, så gör jag när jag har lediga dagar, gör lite grann tar det lugnt, fixar lite till och så till slut så gör jag klart det hela,


En bautagod frukost åt vi imorse i allafall, äggröra, kräftstjärtar, lite grönt och det allra sista av momas bröd,rostat och gott,

tack raring     !


Middagen blev väl inte precis som jag tänkt mig, men så kan det ju vara när man provar nåt nytt, i det här fallet ris på persiskt vis.

Kycklingen och trebönorsalladen var i alla fall mycket goda!


En liten kvällspromenad och sen lite mord i Midsomer.

Imorron blir det grillmiddag med Makes systrar och hela familjerna, äntligen ska jag få gulla igen med lille plutten som är snart ett helt år!  


Å så blir jag av med några chiliplantor också, det är trångt nu när de börjat växa till sig!


Fast först ska jag vakna av mig själv, äta frukost i lugn och ro. Tro mig eller ej, jag har redan förberett för den, i morron blir det stekt ägg, vita bönor (och bacon till mig och sonen), och rostat bröd, förstås!


Pussen då  !



Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards