kucke-li-lo

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Li-Lo - 17 april 2011 20:02

va trött man blir av vår.

Men helt underbart vilka dagar det varit, va!

Fast igår var jag mestadels, ja i princip inne hela tiden. Det var ju friseringsdax. En bra grej med att vara korthårig är ju att det snabbt växer ut nytt, så därför är jag alltid "lätt att ha att göra med" för den som ska frisera mig.

"Gör vad du vill, det är ju du som är proffs" brukar jag säga!


Och den här gången blev det väl väldigt lyckat??


 

  Tror minsann jag hittat en ny favoritfrissa  


Idag har jag vandrat, vilat ätit gott och vandrat igen, man kan liksom inte vara ute tillräckligt mycket.


Hoppas att ni alla också haft härliga dagar och så biter vi ihop inför en kort liten vecka innan långhelgen vi har framför oss!

Jag börjar min lilla vecka med en halvdag, sen ska jag och "klämma tutte", jag tycker inte det gör så ont faktiskt, och framför allt går det ju rasande snabbt.


Pussen då   !

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards