kucke-li-lo

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Li-Lo - 11 april 2011 16:46


i mig av längtan att få njuta riktigt ordentligt.


En endaste liten gång sen i september har jag fått göra det (och det var inte ens ”the real thing”).   


Det är verkligen på tok för lite och den gången började det visserligen bra, med rejält mycket njutning, men slutade dessvärre med både pinsamhet,smärta och blod, så jag mer eller mindre rafsade ihop mina kläder, klädde på mig och avlägsnade mig snabbt från platsen.


När jag igår återsåg en av platserna där vi brukar träffas och njuta, kände jag suget starkare än på länge.


I början när jag gick dit kände inte jag de andra männen och kvinnorna alls, men när vi hade delat njutning ett par gånger, började vi i alla fall hälsa på varandra redan innan vi klädde av oss.


Helt naken är alltid bäst, men det funkar helt okej annars också såklart. Jag brukar försöka begränsa mig lite vad det gäller detta, kolla av lite hur de andra gör och hur det känns.


Jag tänker på hur min kropp brukar bli så där mjukt och skönt avslappnad efteråt, jag brukar känna att jag ler lite fånigt och mår bra mycket bättre till både kropp och själ än innan.


                                                






Fy bubblan, vad jag längtar efter årets första dopp!




Det är mycket möjligt att det blir här:

  En av mina favoritplatser nära hemma!



Dit vandrade jag i går med denna     trevliga dam, Moma!


Hon tog även detta tjusiga kort på mig:  )

 


Ser ut som om jag håller en friluftspredikan tycker jag.   


Här är några andra platser där jag gärna ”gör det"!

        Pussen då   !








Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards