kucke-li-lo

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Li-Lo - 19 mars 2011 17:27

Jag är en gammal tant. Jag  måste verkligen inse detta och ta till mig denna information. På allvar!


Bevis:

  • Jag har börjat sova middag, ta en lur, luta mig lite, allt oftare.
  • Det är fullt med märkliga små rynkor under mina ögon.
  • Det gör ont när jag reser mig, här och där, på nya ställen hela tiden.
  • Ibland vaknar jag på natten av att det är helt stelt och ömt nånstans.
  • Om jag nyper mig i handen, kan jag typ åka till Willys och storhandla innan huden drar sig tillbaka till utgångslläget.
  • Det händer att en kraftig nysning får det att "fukta till" och då inte av njutning.       (men lugn, jag har köpt Kniipkulor, troligen även det ett tantsymptom?)
  • Jag kan berätta en sån oerhört pinsam sak (se ovan)
  • Jag ler väldigt fånigt när jag ser bebisar, hundvalpar och annat sött.
  • Gråter oftare för ingenting än jag någonsin gjort i hela mitt liv.
  • Lila, det tycker jag plötsligt är en ganska fin färg.
  • Jag har en Saint Paulia!

 

Nu ska jag och Make    ta och traska till syster hans och få middag.

Tant som jag är bakade jag genast lite kakor att ta med   !


Pussen då   !

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards