kucke-li-lo

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Li-Lo - 18 februari 2011 13:19


Det känns som om det kan bli en bra sådan.


Iskylan förhindrar effektivt alla funderingar om att det kanske skulle behövas en fönstertvätt.


Det är lite väl mycket månad kvar i slutet av pengarna för att det ska kunna bli några som helst inköpsrundor att tänka på.


Jag tänker att jag kanske kommer att svänga ihop ”jäs-över-natten” frallor i kväll, det är så mysigt med den doften, en fridfull och mjuk morgonkänsla sprider sig i hemmet.

                         


Om småspik låter bli att blåsa, kan det mycket väl bli en vinterpromenad. Make får jag inte med mig, men kanske någon annan?


En liten lammstek har jag i frysen, den skulle kunna steka på svag värme när frukostbröden är färdiga.  Kanske rosta lite potatis och rotsaker samt göra en god kall sås därtill?

  


Sängen och traven med böcker kan jag tänka mig att umgås med en del, troligt att en liten godispåse eller skål med nötter hamnar på samma plats. En liten filt över benen, så kanske det förvandlas till en tupplur.


  


Någon som har andra planer, bättre sådana kanske?


Pussen och trevlig helg  då   !


Okej, en liten bild på Carl, men baske mig icke någon när vi gnisslar och stånkar tillsammans   


  


Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards