kucke-li-lo

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Li-Lo - 4 februari 2011 11:13



Och accepterar faktum?

Inser att eftersom jag är totalt odisciplinerad (och blir uttråkad alldeles jättefort) kommer jag ALDRIG att träna regelbundet.

Promenera, ja. Cykla, ja. Svettas och gnissla med Carl Lewis, ja.

Men att hänga i maskiner som ska ställas om och fixas med och stå i kö och fan och hans mormor, nej!


  


Jag har gjort det, jag vet att det ger resultat och att man mår bra och får en snygg kropp.

Men i denna match mot valkar och hull lämnar jag från och med nu


Walk-Over.


I stället kommer jag att ändra klädstil, från och med nu kommer jag endast att bära plagg som är designade för


Valk-Över


Alltså såna fiffigt utformade kläder som trollar bort, döljer och böljar över diverse valkar och putningar.   



Pussen då   !




Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards