kucke-li-lo

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Li-Lo - 3 februari 2011 14:35



Så går det väldigt bra fortfarande med att ge fasen i cigaretterna.    Bravo!!! 


Höll dock upp med trappspringandet ett par dagar efter den omskrivna vurpan i lördags. Men nu är jag i full fart med detta igen.  Har dock haft svårt att komma till skott med Carl Lewis på sista tiden, han har liksom hamnat i skymundan bland plastsäckar och skogstoaletter.


Nu pratade jag precis med en av dem, någon slags boss. Idag kommer de att sätta tillbaka handfat, ansluta toan och bära in det nya badkaret.

   Tror inte det blir ett sånt..




SEN, en annan dag kommer de som ska måla och SEN kommer elektrikern…

-Okej, sa jag, så någon tvättmaskin får vi inte installerad till helgen?

 -Tvättmaskin? sa bossen för basset med frågande tonfall. – Men va faen, killarna har ju kaklat över uttaget!


Så nu måste han skicka tillbaka plattsättarna, de får riva ner ett gäng kakelplattor och hitta fram den där kontakten. Suck!

Det är nåt visst med hantverkare och min ”roliga historia” är ganska nära sanningen, de här kommer visserligen inte så tidigt, men å andra sidan har de problem med att hålla ordning på hål!   


Med lite tur kommer jag att lukta som en nyutsprungen ros i morgon.

Make och jag kanske hinner umgås mer än en halvtimme om dagen och jag slipper genera  Mambo-sonen när jag tar ”spongebath”  i köket.


Apropå det tunga fallet i lördags så har detta medfört en sak som en eventuell handflatespådam (eller herre för genus skull) kanske skulle finna intressant.

  


Livslinjen i min vänstra handflata har nu fått en ny sträckning genom det sår jag fick i fallet!


Pussen då   !



Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards