kucke-li-lo

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Li-Lo - 8 januari 2011 21:09

Har idag:

Ätit präktig frukost (gör jag ju alltid, men det är ju nyttigt)   


Gjort rent i badrummet


Pantat flaskor och burkar


Åkt till de Gamle före tolv

Lagat mat till dem, rensat deras kyl (behövs ALLTID, Fadern handlar fortfarande som om de hade fyra barn hemma. För att inte tala om när han hittar nåt det är extra, extra lågt pris på, då SKA det med hem!)

Suttit och pratat med dem i lugn och ro

Gett mamma ett linne hon gillade


Hemma igen vid fyratiden och där har jag:


Lagat en god middag (rostade rotsaker med lite korv och en feta-yoghurtsås till)


Förberett kött till morgondagens middag


Gjort källarfranska så vi kan få nybakt till frukost i morgon


Dessutom har jag tänkt en massa kloka tankar och varit allmänt gullig och rar, som alltid  

samt pussat Make på hans nyrakade skalle   !


Nu! Ska jag sätta mig och titta på filmen "Kan den rätte komma in".

Jag gillade boken mycket, egentligen kanske mest för att den var en så bra skildring av Sverige och en förort?


Imorron ska vi städa och bära ner julkrafset i källaren


Gonattpussen då   !


Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards