kucke-li-lo

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Li-Lo - 9 november 2010 15:10

var det som gjorde att jag för första gången på hur länge som helst, studerade anslagstavlan på ICA hemma.


En liten lapp talade om att det dansas Afrikansk dans nånstans, med trummisar , för de som har dansat lite förut.

 Det har ju jag, och jag ÄLSKADE varje sekund av det. Ingen annan "motionsform" har fått mig att må så bra, bli så glad och gjort mig så svettig!



Kom nyss på att jag skulle ringa det anonyma numret från lappen. Det visar sig att det är i kväll klockan sex, ca 100 meter från mitt hem!


I'll be there     !


Nu håller jag tummarna för att det inte är alltför seriöst, att mina knän och fötter pallar med och att jag kommer att gå dit, igen å igen å igen!


Nåt sånt här ungefär har det det varit :

Jajaja, jag har missat många steg, kanske inte haft riktigt det där skaket på rumpan, men själva känslan ....  

Dansar redan i fantasin   och vet vad det blir för slags musik i lurarna på vägen hem.


Pussen då   !

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards