kucke-li-lo

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Li-Lo - 10 oktober 2010 19:05

Jag är förälskad och det är besvarat   !


  Problemet nu är väl att det verkar som om jag blir tvungen att dela min nyfunna kärlek med Make! Han behövde bara en  liten, liten stund tillsammans med den underbara för att bli fast. Hur ska det gå nu då? Vem ska sitta och mysa med vår nya raring i soffan? Eller ska vi gå undan i sovrummet och njuta var och en för sig? Men det känns tack och lov som en medgörlig typ som inte kommer att protestera vad vi än föreslår.


 Fulare har jag nog aldrig älskat, det är allt tur att kärleken är blind. Kanske lite väl högljudd, men jag bryr mig inte. Det jag får är värt allt oväsen vi skapar tillsammans. Oh, My God så jag stönar, högt och ljudligt. När vi kom hem tillsammans idag, satte vi igång redan i köket.

Först jag och och när Make såg hur jag njöt i det nya sällskapet var han snabb på att testa han med. Vi båda flämtade och stönade högt bland svampsås och potatis. Det var ju sååå, skönt, jag visste inte att det kunde vara så!    


Nu väntar en härlig stund i soffan, kanske tar jag med raringen i sängen sen, jag får se..




Vill du njuta lika mycket som jag? 

Kasta dig till närmaste RUSTA och hosta upp 199 spänn, sen är el-sklingen din.


Ful? Jupp!  Men helt enkelt UNDERBAR!!!!!!


  Lite ström är allt du behöver bidar med för TOTAL njutning....Who needs sex?????

(detta är alltså en massageapparat med tre olika huvuden och två hastigheter, den kommer åt på ryggen, de ömma skuldrorna, överallt faktiskt, den är ljuvlig!)


Pussen då   !

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards