kucke-li-lo

Alla inlägg den 30 september 2010

Av Li-Lo - 30 september 2010 11:00

Enligt ett upprop på Facebook är detta Positiva Dagen!

  

Det var väl en jäkla tur det, när tunnelbanan tokkrånglade. Då blev det genast treeeeevligt att få en morronpromenad från Skärmarbrink till Skanstull   Det är ju nyttigt för en soffpotatis  som mig. (eller är det en skithög?)

Sen är det ju myyysigt att komma till jobbet, dit kollegorna INTE kommit så jag fick lite att göra direkt, inte sitta och småvakna i lugn och ro.


Jättekul att jag måste få ihop ett CV åt Make, som ska till arbetsförmedlingen i morron bitti.


Det är också roooligt att det nästan är tomt i börsen redan, fast oktober inte ens börjat, men jag har släpat med mig mina 23 femtioöringar och dom kan jag ju slööööösa bort idag, eftersom det är sista chansen att göra det!


Att få gå till tandläkaren snart ska ju bli jätte, jättekul, för att inte tala om ett gynekologbesök i samma veva   .


Att jag fick ovanligt ont efter en vaccination jag tog i går är ju bara bra, då vet jag ju att den tagit   


Livet är underbart och det är bara att vara positiv så det tjongar om det så blir det så bra, så bra!


Positiva Pussen då   !

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards