kucke-li-lo

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Li-Lo - 2 september 2010 13:13

känner jag igen mig. Jag tycker ofta Elvis är en bra och rolig serie, absolut.


Men väldigt ofta återkommer det här temat.

Att kvinnor INTE vill ha sex, medans männen vill hela tiden.

Att kvinnor använder sex för att få som dom vill.

Att män måste tjata och tjata för att få sex. (vem vill för övrigt ha sex, älska med sin partner om det är motvilligt från dens sida??)


  


Ärligt talat?

De som gör Elvis är ju inte direkt födda i förrförra seklet. Hur kan det komma sig att de så envetet odlar detta för mig HELT förlegade synsättet?

Nu har ju inte jag insyn i alla sovrum i landet   vilket i och för sig är tur! Men jag har väldigt svårt att tro att det bara är hemma hos mig som det faktiskt händer då och då att båda har lust samtidigt, eller att det händer att jag har men inte Maken min eller vice versa.


Om det är skräck för kvinnors lust och sexualitet som gör att detta anses som så förbaskat roligt vet jag inte. Jag tycker i alla fall att det känns förbannat gammalmodigt och pinsamt att fortsätta ha detta som återkommande skämt.

(Joo, jag har varit småbarnsmamma! Men inte ens då fungerade vårt samliv enligt de här premisserna)

Bara för det så hittade jag en annan serietecknare som ägnat sig åt samma tema


  

  Jag önskar er alla God Lust oavsett kön, typ av förhållanden, partner och hela alltihopa, puss på er!

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards