kucke-li-lo

Alla inlägg under augusti 2010

Av Li-Lo - 8 augusti 2010 20:18

vardag igen.

Som vanligt vägrar jag att starta om efter semestern på en måndag, men i onsdags fick jag allt kliva upp och ge mig i väg. Den kvällen gick jag och la mig klockan 21! Så här var det väl inte förr vad jag minns? Att man blev helt slut av att jobba? Jaja, nu har jag snart haft första helgen och nånstans var det kanske lite skönt att den bjöd på mest regn och rusk.

Vilket härligt åskväder det var igår, wow! Jag är inte alls rädd för åska och blixtar (så länge jag sitter i min lägenhet i alla fall) tvärtom, jag tycker det är så läckert med blixtarna som lyser upp himlen i en förunderlig blå färg och detta jättemuller som får hela huset att skaka ,

samt regn som bara tokvräker ner. Jag njöööt medan Make snarkade vidare i soffan totalt omedveten om detta skådespel.


Jag är nöjd med semestern, har hunnit med en hel del, t.ex testa en ny look


  Men tror inte jag ska satsa på den?


Jag har träffat familjen en hel del, t.ex alla mina tre bröder på en och samma gång, det är inte så ofta eftersom en av dem bor i Schweiz.


 

Haft en trevlig grillkväll med Makes systrar och deras familjer, då jag fick chansen att pussa en hel del på den här lilla sötnosen!


    Han blir bara sötare och sötare den ungen!


Jag har vilat mej i parti och minut och tror och hoppas att solen snart kommer att börja lysa igen, så det hinner bli fler bad innan isarna lägger sig. Annars får väl min gamla kollega och jag äntligen göra allvar av planerna på att börja vinterbada?


Av Li-Lo - 2 augusti 2010 10:25

till er som i sommar har:


  • Plockat upp ert skräp efter picknickar och andra utelekar
  • Väjt för andra när ni tokcyklat eller galensprungit
  • Bjudit era medmänniskor på glass när det varit varmt
  • Hjälpt mina gamla föräldrar i hemmet varje dag
  • Tagit emot mig med öppna armar och underbar gästfrihet
  • Läst och kommenterat min blogg (fast jag varit usel på att uppdatera
  • Till den som stått ut med att vara min Make!
  • Och till er som andra sätt visat empati, solidaritet och vanlig enkel hyfs

Till er övriga säjer jag som man enligt en bok vi äger säjer i Ryssland:


"Måtte en kuk växa ut ur era pannor"


Kram

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards