kucke-li-lo

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Li-Lo - 18 augusti 2010 15:51

Jag har äntligen fått till en liten ny text. Den uppmärksamme läsaren kanske drar sig till minnes att kvinnan har varit med förr..


Bara en sak till, om du vill lämna en kommentar vill jag gärna få den här i bloggen och att texten kan vara olämplig för känslig personer   !


Blickar

 

Jag ser henne, jag ser henne ofta. Kvinnan med lockar som sprakar i gyllene rött. Jag känner mig gammal när jag ser henne. Hon däremot ser obestämbart gammelung ut. När jag kommit tillräckligt nära för att se in i hennes grå ögon förundras jag över att där verkar rymmas erfarenhet, visdom, barnsligt okynne och sensualism utan att det verkar det minsta  trångt. Min egen blick känns liksom mitt liv alltför trångt och avsmalnat.


Om jag ser hennes gröna cykel i stället när jag kliver ur T-banan håller jag mig ofta kvar runt stationen, onödigt länge. Ibland får jag se hennes gnistrande grå blick när den sveper över förortstorget under den korta tid det tar för henne att nå sin gröna cykel. Den blicken letar näppeligen efter någon som jag. En sådan blick letar efter spänning, äventyr, vilda diskussioner. Den söker någon som erbjuder motstånd och så mycket mer än jag har att dela med mig av.


För det mesta traskar jag hem efter min onödiga väntan, de dagarna är den enda blick jag möter min egen. Kvinnan har fått mig att göra saker ( i min ensamhet) jag aldrig trott vara möjligt.

 I timmar kan jag bli stående framför hallspegeln i fåfänga försök att få min egen blick att gnistra, bara en liten strimma skulle göra mig lyckligare. Jag provar även vad jag hoppas är avslappnade, intressanta uttryck i ansiktet. Ja, det är sant! Jag, en balanserad, intelligent, vuxen man med fast kommunal anställning står framför spegeln och gör miner. Jag ler charmerande, jag ler i mjugg, jag småler förföriskt, jag brister ut i ett tomt och innehållslöst skratt. Sedan undviker jag min egen blick resten av den kvällen, vänder skamset bort badrumsspegeln när jag borstar tänderna.


Andra kvällar tar jag sena promenader. Jag vet var hon bor. Om det är mörkt gör jag något som får mig att sedan avsky min egen blick och mig själv. Jag gömmer min ena hand i byxfickan och håller stilla om mitt kön, med den andra smeker jag sadeln där hon suttit. Tänker hur sadeln omslutits av hennes runda bakdel, att hon ibland har klänning eller kjol då är trosorna det enda som finns mellan kvinnans värme och sadeln jag ömt vidrör. Jag onanerar aldrig där, smyger hem och tillfredställer mig själv i mörkret med den hand som nyss varit närmare henne än jag någonsin tror jag kommer att komma en kvinna med en blick som hennes.



Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards