kucke-li-lo

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Li-Lo - 29 juni 2010 14:11

Nämligen........klaga på värmen   !!!!!!!!!!!!!!!


Så länge min arbetsplats inte tillåter arbete på ovanstående manér, anser jag att jag är i min fulla rätt till detta! 

TROTS att vintern varit vidrig vägrar jag att tycka att Drottninggatan och resten av innerstan är det minsta njutbar, för att inte tala om när man som klimakterihäxa kommer in från värmen och det omedelbart börjar valla och svalla och svettas.


I tunnelbanan går det inte att andas överhuvudtaget när det är varmt, så den tänker jag också klaga på.


Ute i min lilla förort är det mysigt med värmen, hos brorsan på landet när vi kunde morronbada i bara mässingen var det ljuvligt.

Jag tror resan til min ö-bo son på fredag kommer att bli underbar och förhoppningsvis dagarna på ön också.


Men så länge jag befinner mig i stan, tänker jag baske mig klaga:


Det är för varmt, kan det inte bli lite svalare?!

 

  

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards