kucke-li-lo

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Li-Lo - 8 juni 2010 12:41

Restaurang ägaren, men jag är säker på att det var en lösnagel i min mat och inte alls en bit av en plastdunk!


   Himla tur att jag inte är kräsmagad!


Åt det mesta på en skön solig plats vid vattnet, lämnade tillbaka resten och fick mina pengar åter.


Det kan hända att det tar ett tag innan jag väljer det stället igen trots allt.

Men egentligen är jag mest glad att det tänderna inte tog skada, det hade varit riktigt jävligt.


För övrigt ser jag fram emot att träffa en liten kille som föddes i söndags, och enligt hans mamma (min svägerska) vill han träffa mig också, vilken duktig krabat som redan fattat vem som är hans bästa "auntie"   !


   Så sööööt


Det blir nog en sväng dit i morron för att beundra honom , och på söndag blir det namngivning och därpå följande matorgie bland alla släktingar och vänner.


Känner mig kanske lite mindre vilsen den här gången, än förra året när jag var på studentfest förra året, hade inte den blekaste aning om hur umgänget skulle gå till och begick säkert alla ettikettsbrott man kan!


Å så behöver jag sticka färdigt koftan till honom, fast han inte kommer kunna ha den på ett par månader....





Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards