kucke-li-lo

Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Li-Lo - 31 maj 2010 13:47

när man påstår i skrift att man sällan blir sjuk..


Huvet dunkar på 8:e dagen, jag är helt slut. Jobbar ändå, vem har råd att stanna hemma?


Bet ihop i lördags på nåt sätt och såg till att Moder blev firad på sin 85-årsdag. Och förstås i fredags eftermiddag när jag stekte 2 kilo färs väl kryddad och formad till små söta avlånga "köfte", samt bakade en hög vetsnurror fyllda med pesto, feta och soltorkad tomat.


Det var ett trevligt kalas, även om det inte syns att Moder tyckte det?

   Hon var i alla fall jattefin i sin glittertröja och fick många fina paket, samt ett gulligt kort av ett barnbarnsbarn på 6 år "söta skära mormor jag älskar dej".

Det är alltid skönt att vara många i familjen när det är kalas på gång, det blir inte så mycket att göra för var och en.


Sen tyckte jag allt att det var väldigt roligt att få sätta på mig den fina partystassen jag sydde upp i Gambia.

Jag tycker den är så fin!


  

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards