kucke-li-lo

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Li-Lo - 10 maj 2010 14:14

Två saker är säkra vad det gäller dessa.


Ingen är utan en enda liten sådan

Varenda liten en av dom fördummar


Det spelar ingen roll varifrån man kommer, hur gammal man är, vilken tro man har, vilka sexuella preferenser man har.

Det finns alltid några andra som man vet precis hurdana de är.


Jag själv brottas med följande till och från:


Det finns andra i Skåne än de som ringer till mitt jobb och är förbannat otrevliga och skitdryga.

Den som har ett intensivt intresse för något behöver inte vara ”fackidiot” utan kan ha andra kunskaper och sociala talanger dessutom.

Det finns trevliga människor som inte håller på Bajen i fotboll.

Det är inte bara att ändra kosten och skärpa sig så slipper man vara jätteöverviktig.

Även överklassen har fött fram trevliga personer.


Säkert har jag massor av andra fördummerier för mig också. Men någonstans tror jag att man definitivt inte kan bli kvitt en enda av dem, om man inte erkänner att man bär på dem.

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards