kucke-li-lo

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Li-Lo - 4 maj 2010 12:55

En glad kvinna,

(trots en konstig huvudvärk, det liksom smällde, exploderade i tinningen i går kväll?)


Jag skrev ett litet kåseri i vår personaltidning som delades ut igår.

Att vara telefonist är ju att vara ganska anonym om det inte ingår receptionsarbete, men det har vi beväpnade vakter till! Ingen känner telefonisten och telefonisten känner ingen. Men däremot VET vi massor om alla, hahaha!


Det som gjort mig GLAD är att flera personer som jag aldrig träffat (annat än röstledes) har mailat mig och tackat för detta kåseri.


Jättetrevligt och härligt att få uppmuntran, för något på det sättet. Jag rodnade faktiskt ganska näpet  när jag läste dessa mail..


Kan klämma till några andra saker jag är glad för när jag ändå håller på?


  • Min mamboson är så förbaskat härlig   
  • Öbosonen kan vara otroligt gullig med sin mammighet   
  • Maken     är det snällaste och tålmodigaste underverk jag mött
  • Solen skiner
  • Vi som har yngre makar känner oss yngre och lever längre   

Ha en underbar vårdag, kram



Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards