kucke-li-lo

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Li-Lo - 3 maj 2010 12:49

Jag anser mig vara en ganska sansad person vad det gäller att köpa kläder och annat till mig själv. Undantaget är kanske örhängen, det kan i princip ALLTID behövas ett par till?


  


Jag hör väl  verkligen inte alls till den sortens kvinnor som har garderober fulla av handväskor och skor eller än mindre kläder som aldrig används?


Så trodde jag allt det är. Men..... Nu var det lite dags att kontrollera klädbeståndet, plocka undan vinterkläderna och ta fram de lätta sköna sommarplaggen.

Hmmmmm...

Jag tror bestämt att det verkar vara fler tunna lätta klänningar än vad det var soldagar förra året. Tre par sandaler och några par gulliga tygskor? Tre svarta väskor, den där röda fina, korgvarianten och den lilla gröna? Oops, en randig i bomull och den där lilla näpna från Thailand.


Åtta par sommarbyxor och tio tunikor att ha över de otaliga linnena...


Jag tar tillbaka, jag är är den sorten!


Himla tur att jag inte gillar att shoppa i alla fall, då hade det ju varit än värre och framför allt är det tur att jag  inte är påverkbar av reklam....  

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards