kucke-li-lo

Alla inlägg den 26 april 2010

Av Li-Lo - 26 april 2010 12:56

ägnade jag en del tid att "leta" (fy bubblan vad patetiskt det låter) efter män på populära kontaktsidor.


En sak som jag aldrig förstod att en del män hade som krav: Du ska inte ha några skelett i gareroben eller en full ryggsäck!


Här ett skelett i öppen dager!

Hur tänker dom då? Vill dom träffa en kvinna helt utan erfarenhet av livet? Eller än värre, en som levt utan att ta till sig en enda lärdom på hela tiden?


Jag har allitd hävdat att det är ryggsäcken    som gör människan.


Jag bär min ryggsäck stolt. Det finns massor av saker jag verkligen INTE BORDE ha gjort, men som jag faktiskt gjorde ändå. Det jag fick med mig av dessa mindre smarta, korkade eller rent av idiotiska handlingar är ju JAG!

Dessutom....nu har jag uppnått den åldern (redan?) när jag faktiskt förnöjt kan skrocka åt vissa av de dummaste   


Men som sagt, nu har jag lagt kontaktsökandet på hyllan och nöjer mig glatt med Make.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är det nåt som gör mig glad, så är det KOMMENTARER!!!
Jag besvarar dem alltid HÄR på plats.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards